Jack, a cold-blooded master craftsman among assassins with a price on his head following a job in Sweden, is forced to lie low in an Italian village while he fills the time between jobs. Surprisingly, he seeks the friendship of local priest Father Benedetto, and romance with local woman Clara. But by stepping out of the shadows, Jack may be tempting fate.