Four police detectives from the same family (the father, two siblings and a brother-in-law) have to deal with a corruption case when four of their colleagues are killed in an ambush in the neighbourhood under the jurisdiction of Francis, one of the brothers. When the investigation led by his brother Ray finds evidence of police corruption, the family closes ranks around Francis and tries to save his career.