In the late 60s, American society was shaken by the mysterious and unexplained murders committed in San Francisco Bay Area by the enigmatic ?Zodiac killer?, who taunted the police with his cryptic messages. David Fincher painstakingly recreates the investigations of a reporter and a detective in the endeavour to solve that big unanswered question.