Needing to get their hands on some extra money, brothers Andy and Hank come up with a plan to rob their parent?s jewellery store. They want to commit the perfect crime: no guns, violence or victims; not even their parents will suffer as they?ll be covered by their insurance. But an accomplice enrolled by Hank ignores the rules and draws a gun, triggering a series of events that will leave no-one unharmed.