Four adapted tales from Frank Miller?s popular comics: The Hard Goodbye revolves around a man thirsty for revenge on his girlfriend?s killers. The Big Fat Kill relates a street fight beween prostitutes and Irish mafia mercenaries. That Yellow Bastard tracks a policeman who risks his life to protect a girl from a paedophile attack. The Customer Is Always Right stars a hired killer.