Friends since childhood, when they lived in one of Boston?s Irish neighbourhoods, Jimmy Markum, Sean Devine and Dave Boyle are reunited when Jimmy?s eldest daughter Katie is murdered. Sean, the detective on the case, has to deal with confusing evidence and Jimmy?s rage as he takes it upon himself to investigate the matter helped by his neighbourhood contacts. The suspicion falls on Dave, traumatised by a terrible childhood experience.