Alonzo Harris is a veteran officer with the Los Angeles Narcotics Division whose methods of enforcing the law are questionable, if not corrupt. Harris has to train idealist rookie Jake Hoyt, who can?t help but ask himself if Harris' ways of ridding the Los Angeles streets of drugs are right or wrong.