Alex has inherited the family business: contract killings. Unhappy with life, he decides to visit a psychoanalyst. In the waiting room he meets an attractive young woman who sets him thinking about his work and arguing with his father. When dad gives him his next assignment, precisely to kill the therapist, Alex has to take important decisions.