Ghost Dog is a hitman who models himself on the samurai ethics of old. He lives alone with his homing pigeons and works under the orders of the local mafia capo who saved his life way back, Louie, serving him with typical samurai loyalty. But when one of the jobs he?s given to do for Louie backfires, the mafia honchos decide that Ghost Dog has got to go.