Three Los Angeles cops, Ed Exley, Bud White and Jack Vincennes, are sent to investigate a multiple shooting at a night diner. It looks like it may be an attempt by the thug Mickey Cohen to seal his control of organised crime. Things get complicated when they discover a strange porn and call-girl ring that traffics with women who are given plastic surgery to make them look like well-known Hollywood film stars.