John has lost all his money. He happens upon Sydney, a professional gamester who takes pity on him and teaches him a few tricks of the trade. Under Sydney?s wing, John takes up home in Reno, cashing in at the local gambling haunts. But things get complicated when John falls for Clementine, a casino waitress and occasional hooker. And as if that wasn?t bad enough, Jimmy, John?s new-found friend and security guard, knows a secret about Sydney.