Michael Chambers returns home to celebrate his mother?s wedding some time after his penchant for gambling had seen him ousted from the city of his birth. Now he?s back and ready to re-woo his ex-wife Rachel; the only problem is that she?s found solace in the arms of a local thug, Tommy. Michael lands a job driving an armoured car and behaves like the prodigal son... until the determination to get his ex-wife back leads him to plan a heist on one of the company trucks.