Joshua, a cold-blooded contract killer, returns to the neighbourhood that saw him grow up, Brighton Beach, home to New York?s Russian community, to do one of his dirty jobs. There he sees his kid brother, who adores him, his dying mother, who still loves him, and the abusive father he argues with continually. The reunion with his familly ends up toppling the impassive wall he?d built around himself.