Recently discharged from the Marines, Michael Williams arrives in Wyoming?s Red Rock looking for work. Wayne, the owner of a local bar, mistakes Michael for the gunman he?s hired to kill his unfaithful wife, Suzanne. Michael takes full advantage of the situation, collects the money and runs; but things get complicated when he comes face to face with the real hitman, known as ?Lyle from Dallas?.