Half-brothers Vincent and Clay meet for the first time at their father?s funeral. Vincent plans to kill Clay, pass his corpse off as his own and start a new life elsewhere with his father?s inheritance. Clay survives the bomb explosion, but he loses his memory and has to have his face rebuilt.