The sheriff of a one-horse town named Star City (Arkansas), Dale ?Hurricane? Dixon, sees his quiet life thrown to the dogs on receiving a tip-off that a dangerous criminal threesome is heading his way from California, lacing the road behind them with a string of crimes. Dixon gets ready to detain them with the help of two detectives from the LA Police Department.