Former rock star, Johnny Boz, is brutally murdered while having sex and the case is assigned to detective Nick Curran. During the investigation, Nick meets Catherine Tramell, a novelist who was Boz?s girlfriend when he died. Pretty much convinced of Catherine?s guilt, Nick enters a dangerous mind game with her. But the rising body count and contradictory evidence oblige Nick to question his suspicions.