Nino and his Cash Money Brothers gang get into the crack-dealing racket and are soon earning a million bucks a week. The policeman hard on their heels, Scotty, tries to infiltrate the band with an ex-drug addict, but the plan fails dismally: its only achievement is that Scotty ends up passing himself off as a drug pusher.