Documentary portraying the life of a group of families in a small village in El Salvador who survived a bloody civil war. This is a story of human beings and their ability to rise again, to rebuild and reinvent themselves after having experienced something terrible. A tale of people who have learned to live with their pain, in a village razed to the ground and rebuilt thanks to the strength and deep love of its inhabitants for their land and those who live in it. A tiny place nestling in the mountains of El Salvador, draped in jungle greenery and humidity.