The lodging house owned by Rosa Carbajal at the corner of Shakespeare and Victor Hugo streets in Mexico City conceals an intimate, passionate tale. Twenty years ago, Rosa met Jorge Riosse, a young tenant with whom she developed an endearing friendship. This film received a special mention from the Horizontes Award at San Sebastian Festival in 2008.