Abel is a 9 year-old boy whose behaviour and refusal to speak have landed him in a mental health centre. His single mother persuades the doctor to let the boy out for a week. With no father on the scene, Abel becomes a rather unconventional paternal figure. This film won the Horizontes and Youth Awards at the San Sebastian Festival in 2010.