Aberriaren inguruko hausnarketa sakona eta berezia. Baserri giroko Euskal Herriaren ikuspegia islatzen du garaiko euskal kulturaren ikur ziren Valentin Enbeita eta Jon Lopategi bertsolariekin eta Victor Olaeta dantzariarekin. Garaiko zentsurari izkin egiteko, Erria izenburua jarri zion Elortzak filmari.