Gaur egun modan dauden bidaietako erreportaje bat bailitzan, Ereagako hondartzatik Matxitxako lurmuturrera bitarteko ibilbidea erakusten du film honek. Herri eta hondartzetako ikuspegi paregabeak eskaintzen ditu.