Julia Jaime bikotekidearekin hondartzan elkartzekotan da. Honek seinale misteriotsuak utzi dizkio. Juliak eta haurrek hondartza ondoko baso bateraino jarraituko diete azalpenei, eta bertan galduko dira. Odisea txiki honetan, Juliak errealitatearekin, haurrekin eta bere benetako izaerarekin duen lotura arina ikusiko dugu.