Ekaitz eta Romanek elkar ezagutu dute aterpetxe batean oporretan, eta bizi osorako adiskidetasuna agindu diote elkarri. Baina zerbaitek huts egingo du. Edo bizitza luzeegia da, edo emandako hitza ahulegia... Orain onartu egin beharko dute.