Robinson Espainia hegoaldeko kostaldean hondoratuko da. Nahikoa lanarekin, itsasertzera iritsi eta bizitza salbatzea lortuko du. Gizaki anonimoa da, legetik kanpokoa, baina ez gainerako Sahara azpiko Afrikako etorkinak bezalakoa. Robinsonen burua ahotsez beteta dago, endredatzen eta menderatzen duten espirituz josita. Haietatik askatzeko, egiteko bat izango du: norbait garbitzea.