Euskal Herriko mugako herri batean, bi familiak apustu bat egingo dute. Enbidoaren indarrak eramanda, inguruko gizartearen inertziaren kontra borrokatu ezinik dabiltzan hiru maitale gazteren patuak gurutzatuko dira. Hala, beren bizitzaren inguruan denborak aurrera nola egiten duen ikusiko dute. Ezingo dute ihes egin amaiera gabeko duelu horretatik.