Frances Wilkinson ingelesa zen, eta Txinan bizi izan zen 40ko eta 50eko hamarkada nahasietan. Emakume hark idatzitako eskutitzak oinarri hartuta, egungo Txinara bidaiatuko dugu, eskutitzen ikuspegia eta dokumentalgilearen begirada alderatuta. Bideoegunkari tankeran emandako alderaketa-jokoa, ilobak amonaren eskutitzen irakurketa barnekoa egiten duen bitartean.