Aldaketa ugari bizi du munduak 1960ko hamarkada amaieran: energia berriz gainezka, estilo eta musika berriak, itxaropen kutsakorrez blai. Tarek hamabi urteko mutila eta bere ama palestinarren azken errefuxiatu-taldean iritsi dira Jordaniara. Errefuxiatuen kanpamendura egokitzeko zailtasunak izango ditu Tarekek, eta irteten saiatuko da.