Berrogei urteko aita dibortziatu batek jakingo du ordaindu ezin duen ebakuntza bat behar duela lau egunen barruan. Ebakuntzarako dirua biltzeko ahaleginek garai bateko bizipenak berrituko dizkiote, eta espero ez zituen gauzak aurkituko ditu. Komunitate bitxi horretan, indibidualismoak kontrolatuko ditu portaera eta harremanak. Gizatasunik eta funtsik gabeko harremanak, eta aita noiz itzuliko zain dagoen semea.