Dokumental hunkigarri honek zuzendariaren aitaren bizitzako azken hilabeteak kontatzen ditu (Tomoaki Sunada), minbizi sendaezin bat diagnostikatu ostean. Zuzendariaren aitak berak idatzitako egunkarian oinarrituta dago. Tomoaki Sunada Japoniako merkataritza-agente tipikoa zen, enpresa bererako 40 urtez baino gehiagoz lanean aritua. 67 urterekin erretiratu ostean, minbizia diagnostikatu zioten hilurreneko fasean.