Emazteak uzten duenean, Naderrek neska gazte bat kontratatuko du gaixorik dagoen aita zaintzeko. Baina ez du jakingo emakume hori haurdun dagoela, eta, gainera, burutik egindako senarraren baimenik gabe lan egiten duela. Gezurrez, manipulazioz eta liskarrez kakaztuta ikusiko du Naderrek bere burua.