Martha bizitza bat-batean hondatutako neska gaztea da. Sekta batetik eta bertako lider karismatikoarengandik ihes egin ostean, normaltasuna berreskuratu nahian ibiliko da. Nahiz eta elkarrengandik aldenduta zeuden, Lucy ahizpa zaharrenari laguntza eskatuko dio, baita bere koinatuari ere. Baina Marthak ezin du bere desagerpenari buruzko egia kontatu, ezta nahi ere. Oroitzapenek paranoia izugarria piztuko diote: sekta atzetik jarraika duela oraindik. Hala, ilusioaren eta errealitatearen arteko lerroa lausotzen hasiko zaio Marthari.