Joseph alargun alkoholikoa indarkeriak menderatuta dago. Hannah kristau-karitateko langilea ezagutzen duenean, erredentzio-esperantza piztuko zaio. Josephek iseka egingo dio Hannahren fedeari, baita bere bizitza idilikoari ere. Baina laster ohartuko da Hannahren bizimodua ez dela batere barea. Harremanak aurrera egin ahala, maitasuna eta adiskidetasuna lekurik ilunenetan ere topa daitezkeela jabetuko dira biak.