Brandon hogeita hamar urte inguruko mutil arrakastatsua da, eta erosotasun osoz bizi da New Yorkeko bere apartamentuan. Eguneroko errutinatik aldentzeko, emakumeak seduzitzen ditu: porrot egitera kondenatutako amodioak eta gau bateko adixkideak bata bestearen atzetik. Baina, Sissy bere arreba menderakaitza ustekabean bisitan joaten zaionean, ordura arte kontrolpean zuen bizimodua zart egiten hasiko zaio. Arrebaren presentziak bultzatuta, New Yorkeko alde ilunetan murgilduko da Brandon, Sissyren familia-beharretik ihesi.