Koichi amarekin eta aiton-amonekin bizi da Kagoshiman, Kyushu uhartearen hegoaldean. Ryunosuke, anaia txikia, aitarekin bizi da Hakatan, Kyushu iparraldean. Bi anaiak aldenduta daude gurasoak dibortziatu zirenetik, eta Koichi anaiarekin berriro elkartzeko irrikaz dago. Halako batean, bi hiriak lotuko dituen bala-tren bat inauguratzear dagoela jakingo du, eta bi trenak ziztu bizian gurutzatzean mirari bat gertatuko dela sinesten hasiko da.