Robert Capa, Gerda Taro eta David "Chim" Seymour argazkilari prestigiotsuek Espainiako Gerra Zibilean atera zituzten 4.500 argazkien negatiboei buruzko dokumentala. Negatibook gerra garaian galdu zirela pentsatu izan bada ere, 70 urteren buruan, Mexiko Hiriko apartamentu batean agertu dira. Filmean, halaber, Espainiako Gerra Zibilean Mexikok zer egiteko izan zuen ikusiko dugu, baita egungo Espainiak iraganari nola aurre egiten dion ere.