Barnealdeko Kataluniaren deskribapen honetan, preso ohi bat, etorkin langabe bat eta enpresari arrakastatsu bat dira protagonista. Hiru istoriook gatazkan dagoen gizartea islatzen dute; berregokitu edota lehertu egin behar duen gizartea, hain justu.