Thomas margolaria Barne Mongoliako belardietan txangoa egiten ari da, eta Mao ostalari miserableak emango dio ostatu. Filma ondotxo ezagutzen dugun parabolarekin hasiko da: Zhuangzi filosofoak tximeleta zela egin zuen amets, baina bere buruari galdetu zion ez ote zuen tximeletak amestu Zhuangzi zela? Bizitza errealean, Thomas Rohdewald Luxenburgoko diplomazialaria da, eta Mao Yan, berriz, Txinako margolari garaikide ospetsuenetakoa.