Zigong hirian gertatutako industria-istripu batekin loturik, Ying Liang zuzendariak dokumentala eta fikzioa nahasten ditu, eta Xiaofen protagonistaren estualdiaren berri ematen du. Xiaofen idazkaria da, eta hainbat egoeraren aurka borrokatu beharko du: bere mutil-lagun alferra, amak alaba ezkontzeko duen obsesioa, aitarekin duen bilera deserosoa, bere bulegoan emakumeek bizi duten biktimizazioa, eta enpresari batek langileen ongizateari egiten dien mespretxu errukigabea.