Dokumentalaren eta fikzioaren arteko nahasketa honek bi emakumeren ibili gurutzatuak kontatzen ditu. Bata fikziozkoa, Li Yueying, hezkuntzarik ez duena eta errepresiopean bizi dena, baina patuari aurre egin eta bizitza aldatzen saiatuko dena. Bestea, berriz, erreala, Jenny, gizon hongkongdar batengandik dibortziatua eta zailtasun ekonomikoak dituena. Film honek modu intimoan deskribatzen du Txinan emakume izatea zer den.