Higiezinen espekulatzaileek jazarririk, lantegi bateko zuzendaria negozioa salbatuko duelakoan dago, harik eta bere ondasunen artean jade harribitxi bat agertzen den arte. Mundu guztia harribitxiaren atzetik ibiliko da; negozio-gizon ustelak, gangsterrak, femme fataleak eta garrantzi eskaseko lapurrak. Film honekin, made in China tankerako komedia mota berria sortu zen.