Neguko oporrak iritsi dira iparraldeko herrixka goibel batera, eta haurrek ez dute ezertxo ere egiteko; bien bitartean, helduak apatiko ageri zaizkigu. Tentsioa metatzen-metatzen joan, eta ustekabean askatuko da, batzuetan modu maltzur eta dibertigarrian; ezaugarri horrek Jim Jarmusch, Aki Kaurismäki edota Samuel Beckett egileen umore lehorra eta elkarrizketa lakonikoak gogoraraziko dizkigu.