Jia Zhangke zinemagileak Datong hiriko industria osteko paisaia suntsitua filmatu zuen, gazte-talde kontentagaitz batek inguruarekin zapuztuta egoteko zer modu dituen erakusteko: Bin Bin eta bere lagun onena, Xiao Ji, bizikletaz doaz noraezean, eta arazoak dituzte neskekin. Halako batean, Qiao Qiao ezagutuko dute, prostituzioan erortzear dagoen modelo eta abeslaria.