Ying Liang autobus-istripu ikaragarri baten lekuko izan zen 2004an. Egunkari guztietako lehen orriak bete zituen istripu horrek. Txineraz, monumentu eta tristura hitzak berdin ahoskatzen dira. Probasaioak egiteko eta obra filmatzeko 48 ordu nahikoa izan ziren. Filma sekuentzia-plano bikain batean igarotzen da; hildakoei egindako monumentua, baita zirku mediatikoan harrapatuta bizirik atera zirenen ezin adierazizko tristura isilari egindako omenaldia ere.