2008ko maiatzaren 12an, 14:28ean, Sichuango lurrikarak 69.000 lagun hil zituen, eta hamabost milioi pertsona etxerik gabe geratu ziren. Handik egun batzuetara, Du Haibin zuzendaria Beichuan aldera abiatu zen, seismoak gehien astindutako hirira. Eta filmatzen hasi zen, protagonistei modu askean gerturatzen utzita. Hala, errealitate zati kontraesankorrak batere azalpenik, epairik edota oharrik gabe ageri dira filmean, eta kaos sentsazio larria ematen dute.