Jotuomba fikziozko herria da, Brasilgo Vale do Paraíba eskualdean dagoena. Kafe-etxalde handiek porrot ostean eta trenak geratu zirenean, garai batean aberats izandako hiriak ia hutsik geratu ziren. Madalena herriko okina bertan bizi da, egun itxita dagoen kanposantuan ehortzitako bere senar zenaren memoriarekin. Rita argazkilari gaztea da. Abandonatutako trenak bilatzera joango da Jotuomba aldera, eta fantasiazko unibertsoa topatuko du.