Julio, Gazmuri idazle zaharrarekin elkartu da. Idazleak azken eleberria mekanografiatuko dion norbait behar du, baina Juliok ez du lana lortuko. Blanca bere bizilagun eta maitaleari kontatu ordez, eleberri bat eskuz idaztea erabakiko du, Gazmurik idatzia dela eman dezan. Trama asmatzen hasita, Juliok Emiliarekin bizi izan zuen maitasun-istorioa gogoratuko du, biak Valdivian Literatura ikasten zuten garaikoa.