Hamalau urte kartzelan eman ostean, Javierrek gizarteratu egin behar du. Familiak eta lagunek bizkar emango diote; hori dela eta, gela bat alokatuta daukan etxean ezkutatuko da. Hantxe topatuko du Amanda gaztea. Azken horrek apenas ezagutzen duen alaba nerabearengana gerturatzen lagunduko dio.