Shrek ezagutu baino askozaz ere lehenago, Botadun Katuak sekulako bidaia egin zuen Humpty Dumpty burutsuarekin eta Kitty Softpaws bizkorrarekin, urrezko arrautzak ipintzen zituen antzara ospetsua lapurtzeko. Baina abentura honek bederatzi bizitza edukiko ditu?